torsdag den 13. september 2018

Måltidskasse fra nemlig.com uge 35

Jeg har længe været møg træt af at handle ind og skulle finde på retter... Så har lige så længe kigget på de forskellige muligheder der er på nettet for måltidskasser.. Men ens for dem alle, så skulle man vælge en slags kasse og man skulle bestille hver uge.. Og da både Fruen og jeg er rimlig kræsne, har der ikke været noget jeg turde springe ud i.. har heller ikke haft modet til at bare handle være på en hjemme side...….

Men. så fik jeg set en reklame fra Nemlig.com at de pr d. 15-8-2018 ville lave nogle måltidskasser hvor man kunne bygge selv.. altså man ville kunne vælge retter fra alle deres måltidskasse vare gruppe.. og man kunne selv vælge antal dage og man var ikke bundet af at skulle bestille hver uge...

Datteren og svigersønnen... og ældste veninden talte pænt om varene der fra.. Så jeg tog springet og bestilte vores første byg selv måltids kasse i uge 35.

Bestilte mad til 3 dage til 3 personer... Der ligger en udpaknings video på min youtube kanal - Mariushygge

 
 
Første ret var fra Familie kassen .
 
Forloren hare med kartofler og råkostsalat.

Alt var med... med undtagelse af salt og peber
Råkosten var nem at lave
 

 
Smagte skønt

 
Den næste ret var fra Vegetar kassen :
 
Majsfrikadeller med søde kartofler og spidskålssalat.
 

 
 smagte også helt fint. Der var dog helt vildt mange deller, vi kunne ikke spise mere end 2 hver. Så resten kom i fryseren.
 
Ret nr 3 var fra Livretter .
 
One pot pasta
 
 Jeg valgte at tilsætte en karton pizza sovs, og en anden gang vil jeg ikke bruge den grov pasta som følger med.. kan ikke lide smagen

 
Det har været en god oplevelse og har bestilt til uge 37, da vi er på ferie i uge 36

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for et lille ord ...