torsdag den 13. september 2018

Måltidskasse uge 37 og alm vare

Jeg har stadig ferie, og det er godt for jeg er helt kørt ned af mit arbejde, min hjerne er grød og jeg orker ingen ting, så valgte også at bestille de alm vare vi skulle bruge.
Har igen lagt en udpaknings video på min youtube kanal Mariushygge af måltidskasse udpakningen.

her er de alm vare jeg bestilte.

 
Første ret var fra Familie kassen.
 
Krydertkylling med sweet potatoe fries og salat
 
Valgte at lave en creme fraiche dressing til
 
Det smagte fint..
 
Ret nr. 2 var fra Slanke kassen .
 
Grillet gris med spidskåls slaw
 
Det regnede så grisen blev ikke grilet… Jeg kunne ikke lide den dressing som slawen skulle laves på, så lavede min egen som vi kan lide. Og igen dressing til.
 
Sidste ret var også fra slankekassen .
Hvidløgskyllimg med blomkåls- og brokkoliris.
 
da jeg havde lavet slaw af hele spidskålshoved havde vi meget tilbage, sålavede helt om på retten.
Vi fik i stedet grov bulgur til, og med kyllingen stegte jeg en masse tomater fra haven, vi fik resten af slawen og feta til.
 
Vi kan så ikke lide timian og hvidløg sammen.. fandt vi ud af.....
 
Har bestilt vare til weekenden som kommer på lørdag og har bestilt bygselv måltids kasse til uge 37, denne gang 4 retter til 3 personer. Jeg håber på mit hoved er friskt nok til at kunne klare en uges arbejder og så er det rart ikke at skulle tænke på at handle eller hvad der skal laves,
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for et lille ord ...