tirsdag den 14. december 2010

Flødekartofler m.mere

Vi kan godt lide flødekartofler engang i mellem. Men jeg synes nogen gange det er for kedeligt...

Og så laver jeg dem sådan her :

Et lag kartofler i tyndeskiver
der på drysses krydderi
2-3 porre i tyndeskiver
tomater i tyndeskiver
4-8 fed hakket hvidløg
mere krydderi
og et lag kartoffelskiver mere
Og så fløde ............

Tror nok de får ca 30-40 min ved 200 gr. Men smager mere frisk end alm flødekartofler.

Når jeg siger alm flødekartofler så er det kartoffel skiver , hvidløg, salt, peber og fløde.

Men det er egentlig sjældent vi laver dem sådan... Vi laver dem også så kartoflerne er i stave, blandet med gullerodstave.... Det smager rigtig godt til hamburgeryg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for et lille ord ...